Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym

Janowiec Kościelny 148, 13-111 Janowiec Kościelny

 

ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

INFORMACJA

dot. zaproszenia do składania ofert dot. zamówienia,

którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej

w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) z dnia 02.12.2024 r.

 

Opis przedmiotu zamówienia: „ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH”

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym jako Zamawiający uprzejmie Informuje, iż uległ zmianie termin otwarcia ofert z dnia 13.12.2024 r. godz. 13:30 na dzień 16.12.2024 r. godz. 10:00. Przedmiotowa zmiana uzasadniona jest przyczynami technicznymi funkcjonowania Ośrodka.

Pozostałe kwestie nie ulegają zmianie.


Janowiec Kościelny, dnia 02 grudnia 2024 r.

GMINNY OŚRODEK

POMOCY SPOŁECZNEJ

13-111 Janowiec Kościelny 148

Tel. 089-626-20-65, NIP 9840055692


 

PS.321.6.2024


 

Wykonawcy Wszyscy


 

Zaproszenie

do składania ofert dotyczące zamówienia,

którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej

w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)

 

  1. ZAMWIAJĄCY:

Gmina Janowiec Kościelny – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Janowiec Kościelny 148

13-111 Janowiec Kościelny

Tel./fax (89) 626-20-65

e-mail: gops@janowieckoscielny.info

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: „ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH”

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w zaproszeniu wg następującego
porządku:

1.Zadanie 1. Zapewnienie miejsc w schronisku dla osób bezdomnych.
2. Zadanie 2. Zapewnienie miejsc w schronisku dla osób bezdomnych z usługami
opiekuńczymi.
3. Zadanie 3. Zapewnienie miejsc w ogrzewalni / noclegowni dla osób bezdomnych.


2.1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

2.1.1. Zadanie 1. Zapewnienie miejsc w schronisku dla osób bezdomnych, w promieniu 150
kilometrów od siedziby zamawiającego, dla osób bezdomnych z terenu Gminy Janowiec Kościelny, Przewidywana ilość skierowanych do schroniska: 2 osoby.

 

Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:

Całodobowe schronienie z zapewnieniem miejsca do spania (wyposażenie w materac,
poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego
temperatura nie jest niższa niż 20 stopni Celsjusza oraz stałego dostępu do WC i łazienki
z ciepłą i zimną wodą,

Umożliwienie spożycia posiłków w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby zapewnienie
posiłku lub całodziennego wyżywienia oraz karmienie. Dostęp do pomieszczenia
umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju,
• Umożliwienie skorzystania z prysznica, wymiany odzieży. W miarę potrzeby pomoc
w myciu, kąpaniu, ubieraniu,

Umożliwienie prania i suszenia odzieży,

Zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na
podstawie odrębnych przepisów.

 

2.1.2. Zadanie 2. Zapewnienie miejsc w schronisku dla osób bezdomnych z usługami
opiekuńczymi, w promieniu do 150 kilometrów od siedziby Zamawiającego, dla osób bezdomnych z terenu Gminy Janowiec Kościelny, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo – leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Przewidywana ilość osób skierowanych do schroniska: 2 osoby.

 

Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:

Całodobowe schronienie z zapewnieniem miejsca do spania (wyposażone w materac,
poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego
temperatura nie jest niższa niż 20 stopni Celsjusza oraz stałego dostępu do WC i łazienki
z ciepłą i zimną wodą,

Umożliwienie spożycia posiłków, a w razie potrzeby zapewnienie posiłku lub
całodziennego wyżywienia oraz karmienie. Dostęp do pomieszczenia umożliwiającego
samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju,

Umożliwienie skorzystania z prysznica, wymiany odzieży. W miarę potrzeby pomoc
w myciu, kąpaniu, ubieraniu,

Umożliwienie prania i suszenie odzieży,

Tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi
a wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności
i uzyskanie samodzielności życiowe,

Zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na

podstawie odrębnych przepisów.

 

2.1.3. Zadanie 3. Zapewnienie miejsc w ogrzewalni / noclegowni dla osób bezdomnych
w promieniu 70km od siedziby Zamawiającego, z terenu Gminy Janowiec Kościelny wymagających tymczasowego schronienia. Przewidywana ilość osób skierowanych do ogrzewalni / noclegowni: 2 osoby.

 

Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:

Interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co
najmniej w miejsca siedzące.

2.2. Zamawiający zastrzega, aby standard usług świadczonych w prowadzonych przez oferentów placówkach był zapewniony na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896)

2.3. Każdorazowe umieszczenie osoby. O której mowa w pkt 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3. odbywa się na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.)

  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

- cena -100 %

  1. TERMIN REALIZACJI:

Termin wykonywania zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

  1. FORMA OFERTY

    1. Na ofertę składają się: formularz ofertowy.

    2. Oferty, które wpłyną do GOPS po terminie nie będą rozpatrywane.

    3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

    5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    6. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zostać zakończone bez dokonania wyboru ofert.


 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.


 

Kompletna oferta musi zawierać:

  • Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 i/lub załącznik nr 2 i/lub załącznik nr 3),

  • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zapytaniu ofertowym (załącznik nr 4),

  • Formularz oferty i wymagane załączniki musza być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.


 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 13.12.2024 r. do godz. 13:00

 

Ofertę można złożyć:

  • Osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny 148,

  • Pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 148 (liczy się data wpływu, nie stempla pocztowego),

  • E:mail: gops@janowieckoscielny.info

Oferty złożone po terminie będą automatycznie odrzucane. Koperta z ofertą powinna być zamknięta oraz opatrzona opisem „Dotyczy: Świadczenia usług schronienia dla osób bezdomnych” wraz z pieczątką nagłówkową oferenta.

Oferty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej, powinny być skompresowane do folderu programu ZIP lub 7Z, zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać
w oddzielnej wiadomości.

  1. OTWARCIE OFERT:

8.1. Termin otwarcia ofert: w dniu 13.12.2024 r. o godz. 13:30 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 148.

8.2. Otwarcie ofert jest jawne.

8.3. Kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością rejestracji ich wpłynięcia do zmawiającego.

8.4. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców i ceny ofert.

8.5. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. Informacje te zamawiający prześle niezwłocznie wykonawcy.

8.6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania koperty.

 

  1. WYBÓR OFERTY:

9.1. Zamawiający dokona wyboru oferty przedstawiającej najkorzystniejszą ofertę cenową na poszczególne zadania.

9.2. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie o wyborze oferty, wraz z terminem podpisania umowy.

9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania w każdym czasie bez podania przyczyny.


 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM
    Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o chronię danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.20116 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 148;

  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych – email: iodgops@janowieckoscielny.info

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,

  • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

  • Posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • Nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy

Społecznej w Janowcu Kościelnym

mgr Marzena Radzymińska


 

Załączniki:

Protokół z zapytania ofertowego

Utworzono dnia 16.12.2024, 10:52

Zmiana terminu składania ofert

Utworzono dnia 09.12.2024, 09:24

Zapytanie

Utworzono dnia 02.12.2024, 13:02

Załączniki

Utworzono dnia 02.12.2024, 13:02

Informacje

Liczba wyświetleń: 24
Utworzono dnia: 02.12.2024
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Aleksandra Łochnicka
Wytworzono:
02.12.2024r.

Pomoc dla Ukrainy

Historia publikacji

  • 16.12.2024 10:52, Administrator
    Dodanie załącznika: Protokół z zapytania ofertowego
  • 09.12.2024 09:24, Administrator
    Dodanie załącznika: Zmiana terminu składania ofert
  • 09.12.2024 09:24, Administrator
    Edycja dokumentu: ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH